مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-14سياسي

واکنش سردار فدوی به خبرسازی ها درباره رزمایش نیرو های مسلح در شمال غرب کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی های شخصیتی سرلشکر فیروزآبادی گفت: - جانشین فرمانده کل سپاه نسبت به خبرسازی برخی رسانه های غربی درباره رزمایش های اخیر نیرو های مسلح در شمال غرب کشور واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی های شخصیتی سرلشکر فیروزآبادی گفت: سرلشکر فیروزآبادی در طول مدت زمان بسیاری که به حکم رهبری عهده دار ریاست ستاد کل نیرو های مسلح بود، مدیریت خوبی داشت.

وی شجاعت را مهم ترین ویژگی سرلشکر فیروزآبادی عنوان کرد و گفت: یکی از ویژگی های آقای فیروزآبادی شجاعت ایشان در جا هایی نظیر دفاع از اساس و مبنای انقلاب، ولایت و سپاه بود که افراد خیلی کم شجاعت به خرج می دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: در ماجرایی که تعدادی از عزیزان خود سپاه هم حضور داشتند و شیطنتی راجع به سپاه در حال شکل گیری بود، آقای فیروزآبادی شجاعتی از خود نشان داد که منحصر به فرد بود؛ چون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سردار فدوی به خبرسازی ها درباره رزمایش نیرو های مسلح در شمال غرب کشور

واکنش سردار فدوی به خبرسازی ها درباره رزمایش نیرو های مسلح در شمال غرب کشور