مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 14:202021-10-14سياسي

فکر عاجلی برای سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر شود


رییس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکاف های ایجاد شده در سازه های آبی - تاریخی شوشتر گفت: اگر در خصوص این سازه ها فکر عاجلی نشود شاید فاجعه ای در زمینه تاریخی و میراث فرهنگی کشور و دنیا رخ دهد.

- ایسنا/خوزستان رییس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکاف های ایجاد شده در سازه های آبی - تاریخی شوشتر گفت: اگر در خصوص این سازه ها فکر عاجلی نشود شاید فاجعه ای در زمینه تاریخی و میراث فرهنگی کشور و دنیا رخ دهد.

محمدرضا دشتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با دعوت از مجمع نمایندگان خوزستان، هیات فراکسیون گردشگری مجلس سفره دو روزه ای به خوزستان داشتیم تا راهکارهای ارتقای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بررسی شود.

وی با اشاره به بازدید از موزه منطقه ای اهواز و سرعت خوب ساخت آن افزود: امیدوارم با پیشرفت های فیزیکی، این موزه در نیمه نخست سال 1401 افتتاح شود چراکه سرمایه بزرگی برای منطقه جنوب و جنوب غرب کشور خواهد بود.

رییس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دانشکده سه گوش اهواز نیز ساختمان بی نظیری است که متاسفانه مورد بی مهری مسئولان استان خوزستان قرار گرفته و امیدوارم این مساله حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فکر عاجلی برای سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر شود

فکر عاجلی برای سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر شود