مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 15:002021-10-14سياسي

بازگشایی گذرگاه سوم مشترک مرزی ایران و ترکمنستان


مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری گفت: گذرگاه سوم مشترک مرزی ایران و ترکمنستان در مرز اینچه برون بازگشایی و از صبح امروز جریان حمل ونقل با عبور آزمایشی یک کامیون آغاز شد.

- جواد هدایتی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار کرد: مرز اینچه برون با روش تعویض یدک در د اخل مرز ایران بازگشایی شد.

وی اظهار داشت: متعاقب نشست وبیناری 8 شهریور سال جاری (30 آگوست 2021) به میزبانی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و با حضور نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد با آژانس حمل و نقل جاده ای ترکمنستان و پیرو هماهنگی های به عمل آمده در جریان بازدیدهای میدانی از مرزهای چهارگانه مشترک با ترکمنستان به منظور بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته برای رعایت پروتکلهای بهداشتی و تجهیز تونلهای ضدعفونی در پایانه های مرزی مذکور، صبح امروز پنجشنبه نخستین کامیون ترکمن وارد پایانه مرزی اینچه برون شد و یدک خود را تحویل کشنده ایرانی جهت بارگیری از عمق کشور داد.

 مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری افزود: همچنین در جلسه وبیناری اخیر، طرفین با توجه به اشباع ظرفیت پایانه های مرزی سرخس و لطف آباد به دلیل توقف های طولانی برای استرداد یدک در روش تبادل تریلر و همچنین در پیش بودن فصل صادرات محصولات فسادپذیر مانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی گذرگاه سوم مشترک مرزی ایران و ترکمنستان

بازگشایی گذرگاه سوم مشترک مرزی ایران و ترکمنستان