مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 15:302021-10-14سياسي

کانال های پایاب بند خسویه زرین دشت تکمیل شود


نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس گفت: درخواست می کنم به صورت ویژه موضوع تکمیل کانال های پایاب بند خسویه پیگیری کنید و برای این کار اعتباراتی تخصیص داده شود.

- ، محمد جواد عسکری در شورای اداری شهرستان زرین دشت که روز پنج شنبه بیست و دوم مهرماه به ریاست سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، تصریح کرد: ذی نفعان برای اجرای این طرح تا کنون مشارکت هایی داشته اند.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خواستار بخشودگی جرایم دیرکرد وام های کشاورزی است، اظهار کرد: با وجود این مشکل فضای بخش کشاورزی شکننده است.

عسکری با اشاره به اینکه مردم در شهرستان زرین دشت پای کار آمده اند و در طرح شرکت فجر ایزد خواست برای تولید محصولات دامی و سبزی و صیفی به شکل گلخانه ای اقدامات بسیار خوبی کرده اند، ابراز کرد: در این طرح زیرساخت ها مهیا است؛ یک وام 50 میلیارد تومانی به این طرح اختصاص یافته است؛ تاکید ما بر این است که آن بروکراسی بانکی و اداری حذف شود و با این اعتبار کار عملیاتی و اجرایی شود.

وی به خشکسالی های پی در پی و مشکلات آب در سفره های زیر زمینی نیز اشاره کرد و افزود: می طلبد که اعتباراتی به این موضوع اختصاص داده شود؛ برای بحث انتقال آب مجمع نمایندگان پیگیری های جدی انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانال های پایاب بند خسویه زرین دشت تکمیل شود

کانال های پایاب بند خسویه زرین دشت تکمیل شود