مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 16:502021-10-14سياسي

رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لنده معرفی شد


مراسم تکریم و معارفه رییس شبکه بهداشت ودرمان سابق و جدید شهرستان لنده با حضور مسئولان استانی و محلی در فرمانداری لنده برگزار شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مراسم تکریم و معارفه رییس شبکه بهداشت ودرمان سابق و جدید شهرستان لنده با حضور مسئولان استانی و محلی در فرمانداری لنده برگزار شد.

امام جمعه شهرستان لنده در مراسم تودیع و معارفه رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده ،اظهار کرد: همه ما در برابر مسئولیتی که برعهده ما می گذارند موظف و مسئول هستیم و تا آخرین لحظه خدمت خویش باید خدمت گزار مردم باشیم.

هدایت محمودی اصل از تلاش ها و زحمات و خدمات رییس قبلی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده قدردانی کرد و افزود: در طول دوره مدیریت اقای نعمتی مدیریت خوبی برای مقابله با کرونا صورت گرفت امیدواریم رییس جدید شبکه بهداشت با تحول آفرینی منشا خدمات ارزشمند برای مردم باشد.

امام جمعه شهرستان لنده تاکید کرد: به طور طبیعی با تغییر دولت ها شاهد تغییر مدیران هستیم ولی در این تغییرات مدیریتی باید از ظرفیت جوانان نخبه و متعهد و با انگیزه و آشنا به قوانین و دارای روحیه جهادی هستند باز شود.

وی گفت: از ظرفیت جوانان باید در مسیر تعالی و پیشرفت جامعه استفاده کرد چرا که سالخوردگان کم کم باید این فرصت ها را در اختیار جوانان قرار دهند تا امید به جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لنده معرفی شد

رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لنده معرفی شد