مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-15پزشكي

دکتر گویا: کرونا قابل پیش بینی نیست


رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: درخصوص کرونا، هیچ گونه پیش بینی بیشتر از 15 روز انجام نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمد مهدی گویا در استودیو گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما افزود: در مورد کرونا فقط می توان 15 روز آینده را پیش بینی کرد و پس از آن هر لحظه ممکن است کرونا و شرایط کرونایی دستخوش تغییر شود.

او ادامه داد: ویروس کرونا براحتی و به این زودی ها زندگی ما را ترک نخواهد کرد و قطعاً مدت های طولانی و یا همه عمر با ما زندگی کند.

دکتر گویا تصریح کرد: اینکه با پیدا شدن واکسن، کرونا از بین خواهد رفت هم قابل تکیه و پیش بینی نیست زیرا هر گونه تغییر ژنتیکی بر روی کرونا ویروس می تواند واکسن ها را ناکار آمد نماید از سوی دیگر آنچه در خصوص ایمنی جمعی انتظار داریم هم معلوم نیست که امید بخش باشد به این خاطر باید در مورد این ویروس احتیاط بیشتری بخرج داد.

دکتر گویا در خصوص اثر بخشی واکسن های سینوفارم و پاستوکووک به روی دانش آموزان گفت: این دو واکسن اثر بخشی خوبی در سطح وسیع میلیونی نشان داده است ما نگران نیستیم که عارضه بیشتری نسبت به واکسن های کرونا به وجود بیاید بچه های مدارس باید واکسینه شوند، توصیه ما به مردم اینست که بچه های خود را واکسینه کنند به چند دلیل اول اینکه کسی که واکسینه می شود احت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر گویا: کرونا قابل پیش بینی نیست

دکتر گویا: کرونا قابل پیش بینی نیست