مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 08:002021-10-15سياسي

جای دادن جهاد سازندگی در دل سازمان ها خطاست/کارِ ویژه جهاد به هم رسانی عوامل است


جمعی از فعالان حوزه جهاد در نشستی پیرامون احیای جهادسازندگی در دولت سیزدهم به گفت و گو نشستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نشست نقد و بررسی رویکرد دولت سیزدهم در احیای ماموریت های جهاد سازندگی به عنوان دولت جهادی یا جهاد دولتی با حضور نخبگان ، فعالان جهادی و پیشکسوتان جهاد سازندگی به میزبانی اندیشکده پایا و اندیشکده حما، در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی حضور داشتند .

    * ارائه خدمات تخصصی پشتیبان خلا اصلی حمایت از گروه های جهادی خلاء در ابتدای این نشست مهدی روح اللهی، مدیر اندیشکده پایا هدف از برگزاری این نشست را کمک به دولت سیزدهم و انتقال دغدغه های طیف وسیع نخبگان و فعالان جهادی در رویکرد دولت برای احیای جهاد سازندگی مطرح کرد.

وی با بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست  جمهوری دولت سیزدهم ، حضور مردم را کلید حل مسائل کشور معرفی نمود که هیچ جایگزین دیگری ندارد اما آنچه که محل بحث است چگونگی، ساخت و قالب استفاده از این ظرفیت است .

در ادامه مدیر اندیشکده پایا با مرور و ذکر مصادیقی از عرصه های ورود جهادسازندگی در عرصه های محرومیت زدایی ، توسعه روستاها ، پشتیبانی و مهندسی در جنگ ، توسعه فناوری های موشکی و نظامی از جمله ساخت موشک های با سوخت جامد و تاسیس جهاد دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای دادن جهاد سازندگی در دل سازمان ها خطاست/کارِ ویژه جهاد به هم رسانی عوامل است

جای دادن جهاد سازندگی در دل سازمان ها خطاست/کارِ ویژه جهاد به هم رسانی عوامل است