مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-15سياسي

سران کشورهای اسلامی جهت رسیدن به استقلال باید غرب را فراموش کنند


امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه داعش زاییده آمریکا و ارتجاع عرب است گفت: سران کشورهای اسلامی جهت رسیدن به استقلال باید غرب را فراموش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام یازدهم اظهار داشت: امام حسن عسگری (ع) از جهتی غریب ترین امام هستند چرا که این بزرگوار گرفتار تردید شیعیان شده بود.

فتاح دماوندی افزود: ناشکری باعث سلب و نعمت دیدار امام عسگری (ع) و ناشکری های بعدی هم سبب غیبت صغرا و غیبت کبری امام زمان (عج) شد.

وی با بیان اینکه منطق شهید سلیمانی با نفوذ و قدرت معنوی فوق العاده خود گفتمان مقاومت را تقویت کرده و مخاطبان بیشتری جذب کرده است افزود: سران کشورهای اسلامی اگر جویای استقلال و عزت و پیشرفت همه جانبه ممالک خود هستند باید دندان طمع به غرب استعمارگر را از دهان خود بکشند.

امام جمعه دماوند بیان داشت: رفع زمینه های شبهه و اختلاف و گسترش دانشگاه های مذاهب اسلامی و ایجاد کرسی های گفت وگوهای علمی از راهکارهای فرهنگی و علمی اتحاد مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و صهیونیست ها دشمن مشترک همه مسلمین در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی هستند و ایجاد و تقویت اختلاف و درگیری مذهبی مثل جنگ شیعه و سنی سیاست قدیمی استکبار برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران کشورهای اسلامی جهت رسیدن به استقلال باید غرب را فراموش کنند

سران کشورهای اسلامی جهت رسیدن به استقلال باید غرب را فراموش کنند