مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-15سياسي

آمریکا با حمایت از داعش قصد ایجاد ناامنی در افغانستان را دارد


آمریکا قصد دارد با ایجاد نامنی در افغانستان و حمایت از داعش زمینه ی اقدامات نظامی و مداخله در امور افغانستان را فراهم کند و این تهدید اگر در نطفه خفه نشود، - ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت: آمریکا قصد دارد با ایجاد نامنی در افغانستان و حمایت از داعش زمینه ی اقدامات نظامی و مداخله در امور افغانستان را فراهم کند و این تهدید اگر در نطفه خفه نشود، موجب ایجاد خطرات گسترده ی امنیتی در منطقه خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی در حفظ امنیت و اقتدار کشور نقش بسیار بزرگی دارد و کارکنان ناجا به خاطر تلاش شبانه روزی خود، در دل مردم جای دارند و من از طرف مردم بابت تمامی زحمات کارکنان ناجا از این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت روز عصای سفید، تجلیل از نابینایان را وظیفه ی همه دانست و گفت: نابینایان عزیز از هوش بالایی برخوردار هستند و باید با استفاده از این عزیزان در ادارات مختلف، زمینه ی اشتغال آنها فراهم شود.

وی، همچنین با اشاره به پیش رو بودن هفته ی وحدت، این هفته را یکی از کارهای ماندگار امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: ما مسلمانان در بسیاری از موارد از جمله خدای واحد، پیامبر، ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با حمایت از داعش قصد ایجاد ناامنی در افغانستان را دارد

آمریکا با حمایت از داعش قصد ایجاد ناامنی در افغانستان را دارد