مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-15سياسي

استکبارستیزی از مصادیق بارز وحدت میان مسلمانان است


استکبارستیزی از مصادیق بارز وحدت میان مسلمانان در تمام جهان است.

- ، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه خمینی شهر ضمن تسلیت شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت و دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: معنای تقوا در مراقبت از نفس، نگاه چشم، اعمال انجام شده توسط دست و گفتاری که بر زبان جاری می شود، خلاصه می شود چراکه حیات مادی زودگذر است.

وی با اشاره به پیش رو بودن هفته وحدت از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول، تاکید کرد: تولی و تبری منافاتی با وحدت میان مسلمانان ندارد چراکه منظور از وحدت دست برداشتن از اعتقادات شیعی یا آمیختن برخی آداب شیعه با آداب اهل سنت، نیست.

وی وظیفه یک شیعه را پیروی از سیره اهل بیت (ع) خواند و ادامه داد: استکبار ستیزی از مصادیق بارز وحدت میان مسلمانان جامعه است.

امام جمعه خمینی شهر به شهادت عالم فرزانه شهید آیت الله اشرفی اشاره نمود و در ارتباط با خصوصیات اخلاقی ایشان توضیح داد: شهید آیت الله اشرفی مطیع امر ولایت بود و مدت 27 سال در منطقه کرمانشاه عهده دار امامت نماز جمعه بود.

وی در ادامه بیان کرد: شهید اشرفی عمر خود را برای اعتلای اسلام هزینه کرد، عالمی که شخصیتش بسیار اثر گذار بود و با شهادت وی دشمنان گمان کردند اندیشه او را سرنگون و منکوب کردند درحالیکه با شهادت این مرد بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبارستیزی از مصادیق بارز وحدت میان مسلمانان است

استکبارستیزی از مصادیق بارز وحدت میان مسلمانان است