مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 15:452021-10-15سياسي

وظیفه دستگاه ها در سند جامع فرهنگی چهارمحال و بختیاری مشخص شود


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: لازم است در سند جامعی که کمیسیون فرهنگی تدوین می کند، وظیفه تمامی دستگاه های چهارمحال و بختیاری به صورت مشخص تعیین شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: لازم است در سند جامعی که کمیسیون فرهنگی تدوین می کند، وظیفه تمامی دستگاه های چهارمحال و بختیاری به صورت مشخص تعیین شود.

پویا محمودیان 23 مهرماه در جلسه اختتامیه سفر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مباحثی در حوزه صنایع دستی و گردشگری استان مطرح شد، حال سوال و مسئله اساسی اینجا است که اعتقاد به حوزه تحول آفرین گردشگری در میان مسئولان استانی و نهادهای تاثیرگذار چه اندازه است.

وی افزود: باور داریم که صنایع دستی رمز مهم اقتصادمقاومتی در کشور در راستای محرومیت زدایی است، همچنین تاثیراتی در اشتغال دارد، قرار داشتن بیش از 75 درصد صنایع دستی در اختیار بانوان و تاثیرگذاری در حوزه جوانان، مسائل سیاسی و فرهنگی نیز باید مورد توجه قرار بگیرد، چه اندازه به این باور دست پیدا کردیم، تا چه اندازه مسئولان قضایی بر حفظ و حراست از ارثیه های فرهنگی استان ها حساسیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه دستگاه ها در سند جامع فرهنگی چهارمحال و بختیاری مشخص شود

وظیفه دستگاه ها در سند جامع فرهنگی چهارمحال و بختیاری مشخص شود