مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 18:002021-10-15سياسي

108 طرح به جشنواره نوآوری و اختراعات مرتبط با کرونا در رفسنجان ارسال شد


دبیر جشنواره نوآوری و اختراعات مرتبط با کرونا گفت: تعداد 230 نفر در جشنواره نوآوری و اختراعات مرتبط با کرونا ثبت نام کردند که تعداد 108 طرح به این جشنواره ارسال شد.

- حمید خالقی نژاد شامگاه 23 مهرماه در مراسم اختتامیه جشنواره نوآوری و اختراعات مرتبط با کرونا در رفسنجان اظهار کرد: جشنواره را از اسفند 98 در رابطه با تولید برخی مواد و وسائلی که با کرونا مرتبط بود، در حوزه آموزش و پرورش شروع کردیم.

وی با بیان اینکه این جشنواره در 10 محور و تنوع زیاد در زیرشاخه های آن طراحی شد تا افراد در هر سطح در جشنواره شرکت کنند، تصریح کرد: تعداد 230 نفر در جشنواره نوآوری و اختراعات مرتبط با کرونا ثبت نام کردند که تعداد 108 طرح به این جشنواره ارسال شد که 97 طرح در مرحله اول و 70 طرح در مرحله دوم داوری و 30 طرح شایسته تقدیر شناخته شد.

خالقی نژاد ادامه داد: به رسم همه جشنواره ها عمل نکردیم و چه بسا در یک گروه، طرح آن به اندازه ای نبود که طرح برتر قلمداد شود و لذا رویه جشنواره خوارزمی را در طرح های برتر پیش گرفتیم.

دبیر جشنواره نوآوری و اختراعات مرتبط با کرونا تصریح کرد: برای اینکه هدف اصلی خود را تحت پوشش قرار دهیم که در بسیاری از جشنواره ها نادیده گرفته می شود به حوزه کسب و کار بیشتر تمرکز کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

108 طرح به جشنواره نوآوری و اختراعات مرتبط با کرونا در رفسنجان ارسال شد

108 طرح به جشنواره نوآوری و اختراعات مرتبط با کرونا در رفسنجان ارسال شد