مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-16ورزشي

تکمیل بانک اطلاعاتی کارگران ورزشکار تا پایان امسال در یزد


رییس هیئت ورزش کارگران استان یزد گفت: بانک اطلاعاتی کارگران ورزشکار یزدی تا پایان سال تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، جمال تقی نژاد پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی اعضای هیئت ورزش کارگران استان یزد اظهار کرد: جمع آوری اطلاعات مربوط به کارگران ورزشکار شرکت ها از ضروریات است و برای اینکه بتوانیم از میان جامعه کارگری استعدادهای ورزشی را شناسایی کنیم نیاز به یک بانک اطلاعاتی دقیق داریم.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی کارگران ورزشکار در استان گفت: بانک اطلاعاتی کارگران ورزشکار یزدی تا پایان سال تکمیل می شود.

رییس هیئت ورزش کارگران استان یزد با اشاره به کارایی این بانک اطلاعاتی در برگزاری دوره های آموزشی برای کارگران افزود: هیئت استان هر ساله دوره های مختلف آموزش مربیگری و داوری در رشته های گوناگون برگزار می کند که از زمان شیوع کرونا بحث آموزش با مشکل روبرو شده و برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزشی در چند رشته ورزشی نیاز است.

تقی نژاد با تاکید بر ایجاد تحرک و نشاط در جامعه کارگری و بالابردن بهره وری کارگران از طریق ایجاد تحرک و نشاط میان آنها گفت: هدف هیئت ورزش کارگری همگانی کردن ورزش است و برگزاری مسابقات انتخابی استان در رشته های مختلف را دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بانک اطلاعاتی کارگران ورزشکار تا پایان امسال در یزد

تکمیل بانک اطلاعاتی کارگران ورزشکار تا پایان امسال در یزد