مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-16اقتصادي

اوجی: به زودی طرح توسعه میدان گازی آغار اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، جواد اوجی وزیر نفت در گزارشی از سفرش به شهرستان های فراشبند، فیروزآباد و قیر و کارزین به رییس جمهوری در شورای اداری استان فارس گفت: - وزیر نفت اعلام کرد که ظرفیت برداشت روزانه نفت خام در استان فارس از رقم کنونی 42 هزار بشکه تا پایان سال 1401 به 60 هزار بشکه در روز می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، جواد اوجی وزیر نفت در گزارشی از سفرش به شهرستان های فراشبند، فیروزآباد و قیر و کارزین به رییس جمهوری در شورای اداری استان فارس گفت: تاکنون 6 میدان گازی در این استان توسعه یافته و برای توسعه 6 میدان گازی جدید که قول می دهیم اجرای آن ها در دولت سیزدهم آغاز شود، اعتباری نزدیک به 2 میلیارد دلار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به انتظار های مردم این مناطق برای توسعه میدان گازی آغار افزود: ان شاءالله به زودی طرح توسعه میدان گازی آغار اجرا می شود.

وزیر نفت با تأکید بر اینکه استان فارس با تولید روزانه 114 میلیون مترمکعب گاز دومین تولیدکننده گاز کشور است، گفت: توسعه فاز دوم میدان آغار و فاز دوم پالایشگاه گازی فراشبند با ظرفیت 20 میلیون مترمکعب و 250 میلیون دلار اعتبار در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوجی: به زودی طرح توسعه میدان گازی آغار اجرا می شود

اوجی: به زودی طرح توسعه میدان گازی آغار اجرا می شود