مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-17پزشكي

تولید داروی بهبود بیماری قلبی و عروقی توسط محققان کشور


یک شرکت دانش بنیان، محصولی را برای کمک به بهبود بیماران قلبی و عروقی ناشی از چربی خون و پیشگیری از سرطان ها تولید و تجاری سازی کرد.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری،پیام حاذق جعفری مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: دارویی که تولید کردیم شامل ماده مؤثر گیاهی عصاره هسته انگور با درصد بالا و موادی است که می تواند در درمان یا پیشگیری از بیماری های مختلفی به کار برود.

وی افزود: این دارو برای پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی، سکته های قلبی و مغزی، پیشگیری از انواع سرطان ها، اثربخشی خود را به اثبات رسانده و در حفاظت پوست در مقابل اشعه های مضر کارآمد است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین این داروی تولیدی در شرکت دانش بنیان ما، در کاهش فشارخون، پایین آوردن کلسترول و چربی خون مفید است و می توانداز نارسایی وریدی مزمن، جلوگیری از شکنندگی عروق، پیشگیری و بهبود زخم های گوارشی در کنار حفظ نشاط و شادابی پیشگیری کند.

حاذق جعفری با بیان اینکه طراحی شکل دارویی این محصول، پلت است و در زمینه داروهای گیاهی فرمولی منحصر به فرد دارد، گفت: از مزایای این فرم های دارویی می توان به ریزش پذیری مناسب تر این ذرات نسبت به حالت پودر و گرانوله اشاره کرد که نقش مهمی در یکنواختی محتوای ترکیب نهایی ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید داروی بهبود بیماری قلبی و عروقی توسط محققان کشور

تولید داروی بهبود بیماری قلبی و عروقی توسط محققان کشور