مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-17اقتصادي

برای حق الزحمه مشاوران املاک سقف تعیین شود


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: متناسب سازی حق الزحمه مشاوران املاک به نفع اقتصاد و بخش مسکن کشور است، چرا که اگر یک ملک گران تر به فروش برسد و حق الزحمه مشاوران املاک هم بالاتر رود به طور طبیعی خرید و فروش مسکن کاهش می یابد.

- ایسنا/اصفهان یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: متناسب سازی حق الزحمه مشاوران املاک به نفع اقتصاد و بخش مسکن کشور است، چرا که اگر یک ملک گران تر به فروش برسد و حق الزحمه مشاوران املاک هم بالاتر رود به طور طبیعی خرید و فروش مسکن کاهش می یابد.

اصغر سلیمی در گفت و گو با ایسنا درباره متناسب سازی حق کمیسیون مشاوران املاک و کاهش تعرفه بنگاه های ملکی، اظهار کرد: هرچه ملکی گران تر و با قیمت بیشتر به فروش برسد حق الزحمه مشاوران املاک بالاتر می رود، بنابراین هرچه قیمت ملک بالاتر رود مشاوران املاک سود بیشتری کسب می کنند، به همین دلیل همیشه به دنبال این هستند که ملک را با قیمت گران تر به فروش برسانند.

وی افزود: از نظر کارشناسی و فنی در هیچ جای دنیا به این شکل نیست که با افزایش قیمت یک ملک حق مشاوره و کارشناسی مشاوران املاک تا این حد بالا رود.

به همین دلیل برای تعیین حق مشاوره املاکی ها باید یک سقفی در نظر گرفته شود تا اگر ملکی به قیمت بسیار بالا به فروش برسد بخشی از حق الزحمه مشاوران املاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حق الزحمه مشاوران املاک سقف تعیین شود

برای حق الزحمه مشاوران املاک سقف تعیین شود