مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-17اقتصادي

تجارت فردا؛ دو راهی تصمیمات سخت یا تصمیمات بد


متوقف کردن روند نگران کننده موجود تورم، امکان پذیر، اما در گرو اتخاذ تصمیمات سخت در مقایسه با تصمیمات بد است که برای یک دولت جدید، کاملاً محبوبیت زداست- مسعود نیلی - عصر ایران- مجله هفتگی تجارت فردا سالی دوبار همراه روزنامه دنیای اقتصاد منتشر می شود تا هم نشانی از تعلق به مجموعه مادر باشد و هم امکان عرضه در شمارگان بیشتر و با قیمتی بسیار کمتر فراهم آید: یک بار در نیمه سال و آغاز پاییز و نوبت دوم در پایان سال و در واقع به عنوان سال نامه سالِ کهنه یا ویژه نامه سال تازه.

هم نوروزی و هم پیش بینی سال جدید برای تصمیمات اقتصادی و تجاری.

این که مجله ای مستقل با کادری جدا و حرفه یا در دلِ یک مجموعه مطبوعاتی گاهی همراه با روزنامه عرضه شود نشریه را به لایه های متنوع تری معرفی می کند و این کاری است که پیش تر و مدتی در روزنامه همشهری و با همشهری ماه در دوران سردبیری محمد قوچانی صورت می پذیرفت و برای اولین بار یک مجله جدی حرفه ای با حال و هوای روشن فکری در شمارگان 300 هزار به دست مردم می رسید و خیلی ها هنوز آن همشهری ماه های متفاوت را با جلدهای قرمز به یاد دارند.

سعید مرتضوی اما بهانه گرفت که امتیاز روزنامه متعلق به شهرداری تهران است و نشریه وابسته نباید در بیرون تهران توزیع شود حال آن که گستره انتشار خود همشهری سراسری بود! البته بعدتر که آقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارت فردا؛ دو راهی تصمیمات سخت یا تصمیمات بد

تجارت فردا؛ دو راهی تصمیمات سخت یا تصمیمات بد