مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-17سياسي

مصوبه انتزاع چند روستا از هرمزگان را از دستور کار دولت خارج کنید


رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضای مردم خونگرم هرمزگان که به دولت سیزدهم اعتماد کرده و رأی قاطع داده اند این است که یک بار برای همیشه مصوبه انتزاع چند روستا از هرمزگان و الحاق آنها به استان فارس را از دستور کار دولت و هیأت وزیران خارج کنید.

- ایسنا/هرمزگان رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضای مردم خونگرم هرمزگان که به دولت سیزدهم اعتماد کرده و رأی قاطع داده اند این است که یک بار برای همیشه مصوبه انتزاع چند روستا از هرمزگان و الحاق آنها به استان فارس را از دستور کار دولت و هیأت وزیران خارج کنید.

احمد مرادی در جلسه علنی صبح امروز (25 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رییس جمهور گفت: این روزها مردم هرمزگان از موضع گیری های غیرکارشناسی، غیرمنطقی و تکراری در خصوص انتزاع چند روستا از این استان و الحاق آن به استان فارس به شدت گلایه مند و ناراحت هستند.

نماینده مردم بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس ادامه داد: مردم استان هرمزگان هیچ گاه زیر بار تصمیمات غیرعلمی و بی اساس نخواهند رفت و این مهم را طی 9 سال گذشته نیز به اثبات رسانده اند.

وی تصریح کرد: از رییس جمهور تقاضا دارم در دولت سیزدهم یک بار برای همیشه پرونده چنین تصمیمات تنش زایی را بسته و تمام انر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه انتزاع چند روستا از هرمزگان را از دستور کار دولت خارج کنید

مصوبه انتزاع چند روستا از هرمزگان را از دستور کار دولت خارج کنید