مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-17سياسي

تکمیل دهلیزهای ارتباطی استان های جنوبی باعث توسعه می شود


عضو مجمع نمایندگان هرمزگان با ذکر این نکته که در برابر انتزاع پارسیان، می ایستیم، گفت: تکمیل دهلیزهای ارتباطی استان های جنوبی زمینه توسعه را فراهم می کند نه انتزاع.

- ، منصور آرامی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: اخیراً موضوعی در سفر ریاست جمهور در استان فارس پیش آمده که باعث نگرانی مردم استان هرمزگان شده است.

در این سفر موضوع نخ نمای جدایی پارسیان و الحاق آن به استان فارس مطرح شد.

وی عنوان کرد: این موضوع در دولت های گذشته به دلایل امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و عقلانی از دستور کار خارج شد اما اخیراً با مطرح شدن آن موجی از گلایه در استان هرمزگان ایجاد شده است.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان ابراز داشت: سوالی که در این لحظه مطرح است این است که چرا در این چند روز و بدون هماهنگی با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، استاندار هرمزگان، نمایندگان مجلس و معتمدین محلی موضوع انتزاع پارسیان مطرح می شود.

آرامی با ذکر این نکته که انتزاع و الحاق بدون هماهنگی با معتمدین باطل است، تصریح کرد: استان هرمزگان در مقابل این انتزاع خواهد ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: متعجبم با وجود حساسیت های ویژه ای که در این خصوص وجود دارد چرا چنین مواردی مطرح می شود و خوراک رسانه های ضد انقلاب فراهم می شود؛ آن هم در شرایطی که کشور نیاز به آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل دهلیزهای ارتباطی استان های جنوبی باعث توسعه می شود

تکمیل دهلیزهای ارتباطی استان های جنوبی باعث توسعه می شود