مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-17اقتصادي

از نگاه مسئولان، تولیدکنندگان مجرم هستند


رییس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین تشریح کرد: امیدوارم با روی کار آمدن رییس جمهور و دولت سیزدهم مشکلات تولید حل شود، بسیاری از موارد مانند احترام به تولیدکننده هزینه ای برای دولت ندارد.

- ایسنا/قزوین رییس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین تشریح کرد: امیدوارم با روی کار آمدن رییس جمهور و دولت سیزدهم مشکلات تولید حل شود، بسیاری از موارد مانند احترام به تولیدکننده هزینه ای برای دولت ندارد.

وقتی به برخی از ادارات مراجعه می کنیم با تولیدکنندگان مانند مجرم برخورد می کنند؛ از نگاه آنان ما مجرم هستیم مگر اینکه خلافش ثابت شود.

مهدی عبدیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کشورمان در طول سال های پس از انقلاب همیشه تحریم را تجربه کرده و شرایط سال به سال بدتر شده است و بدترین آن از سال 97 اتفاق افتاد که تحریم های آخر به کشورمان بسیار ضربه زد.

دولت هم در داخل می توانست از تولیدکنندگان حمایت کند و راهکاری داشته باشد تا تولیدکنندگان کمتر متضرر شوند اما این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: از سال 97 به بعد 85 درصد ارزش پول ملی خود را از دست دادیم، وقتی ارزش دلار در سال 97 حدود 3500 تومان و امروز 28 هزار تومان است این نشان می دهد که ارزش پولی خود را از دست دادیم و تولیدکنندگان و صادرکنندگان برای تولید با کمبود سرمایه در گردش مواجه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نگاه مسئولان، تولیدکنندگان مجرم هستند

از نگاه مسئولان، تولیدکنندگان مجرم هستند