مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-17ورزشي

عدم آگاهی قبل ازدواج مشکل عمده جوانان است


دبیر موسسه رویش جوانه های زندگی هگمتانه گفت: عدم آگاهی قبل از ازدواج مشکل عمده جوانان است و پس از آن روابط متقابل زوجین با یکدیگر مشکل بعدی آنها است.

- ایسنا/همدان دبیر موسسه رویش جوانه های زندگی هگمتانه گفت: عدم آگاهی قبل از ازدواج مشکل عمده جوانان است و پس از آن روابط متقابل زوجین با یکدیگر مشکل بعدی آنها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه دوست محمدی یکشنبه 25 مهرماه در حاشیه دوره ملی حضوری و مجازی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران تخصصی ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: یکی از مشکلات ازدواج در شهر همدان ازدواج در سنین خیلی پایین است.

وی ادامه داد: مشکل عمده افرادی که عموما در سنین 13 تا 15 سال ازدواج می کنند عدم آگاهی این سنین از ازدواج و برقراری ارتباط با همسر است.

دوست محمدی با اشاره به اینکه جوانان یکی از اقشار جامعه هستند که از مشاوره بیشترین استفاده را می کنند، تصریح کرد: این قشر همچنین از مشاوره های قبل از ازدواج بسیار بهره می برند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه استفاده از مشاوره های قبل از ازدواج به دستورالعملی در خانواده ها تبدیل شده و امروزه تأیید مشاور خیلی بیشتر در میان خانواده ها رواج پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم آگاهی قبل ازدواج مشکل عمده جوانان است

عدم آگاهی قبل ازدواج مشکل عمده جوانان است