مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-17سياسي

مجلس به مسئولان اجرایی کشور تذکر داد


متفکرآزاد عضو هیأت رییسه مجلس، در نشست علنی امروز (یکشنبه 25 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو هیأت رییسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

روح الله متفکرآزاد در نشست علنی امروز (یکشنبه 25 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد: - تذکر شهباز حسن پوربیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت اعزام هیأتی متشل از معاونان به استان جهت بررسی مشکلات جاده سیرجان چارگنبد.

همچنین تذکر به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ضرورت اعزام هیأتی از کارشناسان به شهرستان سیرجان جهت رفع مشکلات آنتن دهی در روستاها.

- تذکر محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در تأمین خسارات وارده به کشاورزان ناشی از خشکسالی در پوشش آبیاری دز و کرخه.

همچنین تذکر به وزیر نیرو: لزوم تأمین آب از شبکه های آبیاری دز و کرخه برای کشت استراتژیک چغندر و کلزا در شهرستان های شوش و کرخه.

- تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان به همراه 50 نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در ساماندهی تأمین و توزیع نهاده های دامی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به مسئولان اجرایی کشور تذکر داد

مجلس به مسئولان اجرایی کشور تذکر داد