مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-17فرهنگي

کتاب پژوهشی «گیتار کلاسیک، اهواز، در گذر زمان» منتشر شد


کتاب پژوهشی «گیتار کلاسیک، اهواز، در گذر زمان» به نویسندگی فریدون وزیری هنرمند موسیقی در انتشارات «راز نهان» در 80 صفحه و با تیراژ 1000 نسخه در اهواز به چاپ رسید.

- ایسنا/خوزستان کتاب پژوهشی گیتار کلاسیک، اهواز، در گذر زمان به نویسندگی فریدون وزیری هنرمند موسیقی در انتشارات راز نهان در 80 صفحه و با تیراژ 1000 نسخه در اهواز به چاپ رسید.

در کتاب گیتار کلاسیک، اهواز، در گذر زمان بیش از 20 سال فعالیت موسیقایی در زمینه اجرا، آموزش موسیقی و مدیریت فرهنگی ـ هنری فریدون وزیری، مدیر و مدرس آموزشگاه موسیقی چهار فصل با برداشتی از پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد وی در خصوص وضعیت موسیقی کلاسیک، به طور خاص گیتار کلاسیک در دهه 1385 تا 1395 در شهر اهواز گنجانده شده است.

این کتاب از منظر جامعه شناسی هنر و زیبایی شناسی ساز گیتار، با جمع آوری اطلاعات و پیشینه موضوع تحقیق به شیوه کتابخانه ای و نیز با تهیه و توزیع پرسشنامه، به صورت میدانی از طریق هنرجویان و هنرآموزان فعال گیتار کلاسیک در آموزشگاه های شهر اهواز، به دنبال این موضوع است که علل گسترش و گرایش به موسیقی به طور خاص گیتار کلاسیک چه بوده است؟ و چه عوامل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و زیبایی شناسی هنری از علل این گسترش و گرایش اند؟ و تا چه اندازه؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارشاد خوزس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب پژوهشی «گیتار کلاسیک، اهواز، در گذر زمان» منتشر شد

کتاب پژوهشی «گیتار کلاسیک، اهواز، در گذر زمان» منتشر شد