مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-17سياسي

ترک فعل مدیران در سنوات قبل عامل مشکل اراضی اکرمیه است


کم کاری، سستی و کاهلی برخی مدیران متولی در امور اراضی در سنوات قبل، موجب مشکل مردم در خصوص اراضی موسوم به اکرمیه شده و برخی افراد سودجو نیز از این مشکل سوء استفاده کرده اند.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد گفت: کم کاری، سستی و کاهلی برخی مدیران متولی در امور اراضی در سنوات قبل، موجب مشکل مردم در خصوص اراضی موسوم به اکرمیه شده و برخی افراد سودجو نیز از این مشکل سوء استفاده کرده اند.

غلامعلی دهشیری در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال و با حضور مسئولان قضایی، برخی مدیران متولی امور اراضی و نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی مشکلات مردم منطقه اکرمیه، اظهار کرد: با بررسی های صورت گرفته مشخص است برخی از مناطق اکرمیه دارای رأی ملی از سال 56 است که تعلل مدیران وقت در اجرای این رأی هر روز بر مشکل مردم در این منظقه افزوده است.

وی با اشاره به اینکه در برخی از این اراضی، سابقه احیاء مشاهده نشده و مشخصاً این زمین ها باید به دولت بازمی گشته است، افزود: عدم اجرای رأی ملی، موجب مشکلات بیشتر بین متصرفان و البته سوء استفاده برخی از افراد سودجو و زمین خوار شده است.

این مقام قضایی با بیان اینکه ابتدا باید تکلیف زمین های متعلق به دولت در این منطقه روشن شود، ابراز کرد: باید با بررسی سوابق احیاء، ضمن برخورد با زمین خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل مدیران در سنوات قبل عامل مشکل اراضی اکرمیه است

ترک فعل مدیران در سنوات قبل عامل مشکل اراضی اکرمیه است