مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-17اقتصادي

پیشنهاد یک روز دورکاری کارکنان در هفته


یک کارشناس حوزه کار با اشاره به اجرای طرح دورکاری در برخی کشورها و تجربه موفق فعالیت غیرحضوری نیروهای کار در دوران کرونا، پیشنهاد یک روز دورکاری کارکنان در هفته را مطرح کرد و آن را موجب افزایش بازدهی نیروهای کار و بهره وری مجموعه ها دانست.

- یک کارشناس حوزه کار با اشاره به اجرای طرح دورکاری در برخی کشورها و تجربه موفق فعالیت غیرحضوری نیروهای کار در دوران کرونا، پیشنهاد یک روز دورکاری کارکنان در هفته را مطرح کرد و آن را موجب افزایش بازدهی نیروهای کار و بهره وری مجموعه ها دانست.

حمید نجف در گفت وگو با ایسنا، بر استفاده ادارات و مجموعه های سازمانی از تجربیات دورکاری دوران کرونا تاکید کرد و گفت: در جریان کرونا، تزریق واکسن ورعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی و دورکاری در ادارات خیلی موثر بود و از این طریق توانستیم جلوی افزایشی شدن آمار مرگ و میر را بگیریم ولی هرجا که آمارها کاهش پیدا می کرد و به خیال اینکه در حال سیر نزولی و کاهش هستیم نسبت به محدودیتها بی توجهی نشان دادیم، شاهد موج بعدی کرونا در کشور بودیم.

وی ادامه داد: اتفاقی که طی چند روز گذشته در کشور رخ داد این بود که بسیاری از ادارات دورکاری ها را برداشتند به این تصور که کرونا تمام شده است ولی در این زمینه تعجیل شد در حالی که باید مرحله به مرحله و با برنامه به سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد یک روز دورکاری کارکنان در هفته

پیشنهاد یک روز دورکاری کارکنان در هفته