مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 16:552021-10-17سياسي

کلینیک تخصصی آبزیان در جهاد دانشگاهی افتتاح شد


کلینیک تخصصی آبزیان در سازمان جهاد دانشگاهی با حضور رییس جهاد دانشگاهی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جهاد دانشگاهی، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی در افتتاحیه کلینیک تخصصی آبزیان سازمان جهاد دانشگاهی تهران فعالیت در حوزه آبزی پروری را از فعالیت های خوب جهاد دانشگاهی تهران برشمرد و افزود: این موضوع با امنیت غذایی و سلامت مردم سر و کار دارد.

وی با بیان این که از بدو تأسیس جهاد دانشگاهی تاکنون کوشیده ایم در زمینه توسعه و پیشرفت دانش بنیان کشور الگوی مناسبی باشیم، در ادامه خاطرنشان کرد: می توان با اقتصاد دانش بنیان و با اتکا بر توان داخلی و فناوری علمی خود و برنامه ریزی های صحیح در جهت رفع نیازهای ملی و بومی کشور خدمات شاخصی ارائه کرد.

رییس جهاد دانشگاهی با بیان این که توقع ما از هر واحد آن است که بتوانند با برنامه ریزی صحیح و حمایت ما حداکثر در 2 تا 3 زمینه کاری شاخص و مدعی حل مشکلات کشور باشند، گفت: اگر جهاد دانشگاهی تهران در حوزه فنی مهندسی گزینه اول نباشد قطعاً گزینه دوم در کشور است.

طیبی با تأکید بر این که فعالیت در حوزه آبزیان کار ارزشمندی است که جهاد دانشگاهی تهران در آن حوزه فعالیت می کند در ادامه به توسعه فرهنگی اشاره کرد و گفت: قطعاً توسعه کشور نیازمند افراد توسعه یافته در حوزه های مختلف فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک تخصصی آبزیان در جهاد دانشگاهی افتتاح شد

کلینیک تخصصی آبزیان در جهاد دانشگاهی افتتاح شد