مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-18اقتصادي

توسعه بازار جوراب های نانویی با ارتقای کیفیت


یکی از شرکت های تولیدی با استفاده از الیاف نانویی جوراب های با خاصیت آنتی باکتریال تولید کرده که علاوه بر بازار داخل به کشورهایی چون انگلستان صادر شده است.

- یکی از شرکت های تولیدی با استفاده از الیاف نانویی جوراب های با خاصیت آنتی باکتریال تولید کرده که علاوه بر بازار داخل به کشورهایی چون انگلستان صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیان الله فرهادی، مدیرعامل این شرکت تولیدی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه بین 2400 تا 3000 جوراب تولید و به بازار عرضه می کنیم، گفت: تلاش ما این است که با بهبود کیفیت جوراب ها رضایت مشتریان را جلب کنیم تا سهم خود را در بازار حفظ کرده و آن را افزایش دهیم.

بر این اساس طی چهارسال گذشته تلاش کردیم که هیچ جوراب برگشتی نداشته باشیم و با این کار اعتماد بیشتر مشتریان را به این محصولات نانویی جذب کرده ایم.

وی با اشاره به توسعه بازار جوراب های تولیدی این شرکت، اظهار کرد: رایزنی هایی برای عرضه محصولات در برخی از سایت ها داشته ایم که امیدواریم این کار به گسترش بیشتر بازار ما کمک کند، ضمن آنکه در سال های گذشته به کشورهای مختلفی از جمله انگلستان صادرات داشته ایم.

فرهادی کاهش بوی بد پا و احساس راحتی در استفاده از این جوراب ها برای مصرف کننده را از مزیت های قابل توجه جوراب های نانویی این شرکت دانست و گفت: قیمت این جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بازار جوراب های نانویی با ارتقای کیفیت

توسعه بازار جوراب های نانویی با ارتقای کیفیت