مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-18اقتصادي

امضای تفاهم نامه 260 میلیارد تومانی قرارگاه سازندگی خاتم در ساوه


قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برای کمک به تکمیل پروژه های شهری ساوه به میدان آمده و تفاهم نامه ای به ارزش 260 میلیارد تومان نیز به امضا رسیده است.

- خبرنگار مهر ، با اشاره به رویکرد شورای اسلامی شهر ساوه در دوره ششم گفت: رویکرد شورا با توجه به شرایط اقتصادی کشور و شرایط اقتصادی حاکم بر شهرداری ها از جمله شهرداری ساوه اهتمام به تکمیل پروژه ای نیمه تمام است که در دوره پنجم شورای شهر ساوه شروع شده است.

وی ادامه داد: امروز فصل جدیدی با فعالیت های نو در مدیریت شهری ساوه به یاری خداوند و با همت و همدلی مدیران و نیروهای شهرداری آغاز خواهد شد و با توجه به اینکه رمز موفقیت هر جامعه همدلی، اتحاد و همبستگی است، امیدواریم در دوره ششم با همدلی و تلاش بتوانیم در پایان دوره در پیشگاه خداوند و مردم و سربلند باشیم.

ضرورتی ندارد طرح جدیدی در شهرداری ساوه آغاز شود رییس شورای اسلامی شهر ساوه تصریح کرد: با توجه به وضعیت مالی شهرداری ضرورتی ندارد طرح جدیدی آغاز شود بلکه تکمیل پروژه های نیمه تمام، پرداخت حقوق و دستمزد کارگران و نیروهای شهرداری، تسریع در روند تکمیل پیاده راه باید در اولویت شهرداری ساوه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه 260 میلیارد تومانی قرارگاه سازندگی خاتم در ساوه

امضای تفاهم نامه 260 میلیارد تومانی قرارگاه سازندگی خاتم در ساوه