مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-18اقتصادي

کدام پوشاک خارجی، قاچاق محسوب می شود؟


مدیرکل دفتر صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صمت با تاکید بر اینکه عرضه برندهای خارجی ثبت نشده و مدعی تولید در ایران، قاچاق محسوب می شود، تصریح کرد: - مدیرکل دفتر صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صمت با تاکید بر اینکه عرضه برندهای خارجی ثبت نشده و مدعی تولید در ایران، قاچاق محسوب می شود، تصریح کرد: تنها یک برند خارجی تاکنون اطلاعات مربوط به موجودی واردات خود را ارائه داده و هیچگونه اطلاعاتی از مابقی برندها نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افسانه محرابی در یک برنامه تلویزیونی، با تاکید بر اینکه عرضه برندهای خارجی ثبت نشده و مدعی تولید در ایران، قاچاق محسوب می شود، گفت: هیچ اطلاعاتی از برندهای خارجی که در ایران شعبه دارند و مدعی تولید در داخل هستند ارائه نشده است و از نگاه وزارت صمت عرضه این برندها، قاچاق است.

به گفته دستورالعمل صدور مجوز تولید بدون کارخانه صادر شده است.

بر این اساس برندهای خارجی باید برند و شرکت خود را در داخل ایران ثبت کنند و با یک تولیدکننده داخلی قرارداد ببندند و مشخصات کامل خود را به وزارت صمت ارائه بدهند.

اما تاکنون فقط یک برند خارجی اطلاعات مربوط به موجودی واردات خود را ارائه داده و از مابقی برندها هیچگونه اطلاعاتی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام پوشاک خارجی، قاچاق محسوب می شود؟

کدام پوشاک خارجی، قاچاق محسوب می شود؟