مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-18اقتصادي

استقرار 15 تیم استارت آپی حوزه دارو در ایستگاه نوآوری شریف


یکی از شتابدهنده های مستقر در ایستگاه شریف با تامین سرمایه سیدمانی، خدمات آزمایشگاهی و فضای کار اشتراکی اقدام به حمایت از تیم های فناور در بخش دارو و فرآورده های طبیعی کرده است.

- یکی از شتابدهنده های مستقر در ایستگاه شریف با تامین سرمایه سیدمانی، خدمات آزمایشگاهی و فضای کار اشتراکی اقدام به حمایت از تیم های فناور در بخش دارو و فرآورده های طبیعی کرده است.

سینا توفیقیان، مدیر سرمایه گذاری و برندینگ یکی از شتابدهنده های مستقر در ایستگاه نوآوری شریف در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این شتابدهنده 2 سال قبل با همت تعدادی از شرکت های دارویی فعال در صنعت دارویی تشکیل شد، گفت: هدف این شتابدهنده حمایت از طرح ها و ایده های برتر در حوزه دارو و مکمل های دارویی تعریف شده و بر اساس آن ما در این شتابدهنده طرح ها و ایده های مرتبط با حوزه دارو، فرآورده های طبیعی و مکمل های دارویی را شناسایی می کنیم و خدمات حمایتی به تیم ها ارائه می دهیم.

وی این حمایت ها را شامل ارائه مشاوره های حقوقی، تدوین طرح توجیهی درباره طرح کسب و کار مطلوب، فرمولاسیون، تولید مواد اولیه و تولید دانش بنیان، تقویت نیروی انسانی و ارائه خدمات آزمایشگاهی و فضای کاری دانست و اظهار کرد: بر حسب خدماتی که ما به تیم ها ارائه می دهیم، یکسری خدمات از آنها دریافت می کنیم که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 15 تیم استارت آپی حوزه دارو در ایستگاه نوآوری شریف

استقرار 15 تیم استارت آپی حوزه دارو در ایستگاه نوآوری شریف