مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-18اقتصادي

شرایط اقامت دائم و موقت در ترکیه با خرید یا اجاره خانه


یکی از راه های سریع اخذ اقامت دائم در ترکیه خرید ملک و سرمایه گذاری در این کشور است و به واسطه سهولت و سرعت اخذ اقامت دائم ترکیه به واسطه خرید ملک، این گزینه به جذابترین آپشن برای ایرانیانی تبدیل شده که برای تضمین اینده خود و فرزندانشان سودای خروج از ایران را در سر می پرورانند و چه مقصدی بهتر از کشور همسایه ترکیه.

ترکیه به واسطه پاسپورت قدرتمندی که نسبت به پاسپورت ایران دارد از کشورهای جذاب برای مهاجرت بسیاری از ایرانی ها محسوب می شود چرا که با در اختیار داشتن اقامت ترکیه و پاسپورت ترکیه ای می توانند به سادگی به بسیاری از کشورهای اروپایی بدون محدودیت و گرفتن ویزا سفر کنند.

کارشناسان ما در این مقاله به صورت کامل به انواع سوالات در خصوص شرایط خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت دائم در این کشور توضیحات لازم را ارائه کرده اند.

در صورتی که به پاسخ سوالات و ابهام های خود در خصوص مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید آپارتمان نرسیدید، با شماره تلفن های موجود در قسمت تماس با ما تماس حاصل کنید و از مشاوره رایگان در این زمینه بهره مند شودی.

شرایط خرید خانه در ترکیه دولت ترکیه برای خریداران ملک در این کشور امتیازات و تسهیلات ویژه ای قرار داده است که با آگاهی کامل از این قوانین می توانید به سادگی مراحل خرید خانه در ترکیه را طی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط اقامت دائم و موقت در ترکیه با خرید یا اجاره خانه

شرایط اقامت دائم و موقت در ترکیه با خرید یا اجاره خانه