مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-20ورزشي

دوندگان دو صحرایی ایران در سپیدان مسابقه می دهند


رییس هیئت دو و میدانی استان فارس از برگزاری رقابت های دوی صحرانوردی ایران به میزبانی شهرستان سپیدان و در ارتفاعات پولادکف، خبر داد.

- روح الله نجمی چهارشنبه 28 مهر در جمع خبرنگاران گفت: رقابت دوندگان دو صحرانوردی ایران، صبح جمعه، 30 مهر در ارتفاعات پولادکف شهرستان سپیدان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه این رقابت ها با تایید فدراسیون دوومیدانی ایران و همکاری هیئت فارس و مجموعه فرهنگی ورزشی پولادکف سپیدان برگزار خواهد شد، گفت: این دومین باری است که فارس میزبانی این رقابت های حساس را عهده دار می شود.

نجمی افزود: حضور و رقابت دوندگان مطرح مرد و زن ایران از جمله رکورددار 100 کیلومتر کشور، گرمی بخش این رقابت خواهد بود که به همین خاطر از خانواده ها نیز برای تماشای مسابقه دعوت می شود.

وی با بیان اینکه پروتکل های بهداشتی شرایط شیوع کرونا در این رقابت ها مد نظر بوده است، تاکید کرد که تلاش برای برگزاری این دوره از رقابت ها در بهترین سطح ممکن انجام شده است.

سرپرست برگزاری این مسابقه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: رقابت مردان و زنان به فاصله نیم ساعت از محل پیست و هتل پولادکف آغاز می شود که دو مسیر 28 و 14 کیلومتری را طی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوندگان دو صحرایی ایران در سپیدان مسابقه می دهند

دوندگان دو صحرایی ایران در سپیدان مسابقه می دهند