مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-20حوادث

خسارت 50 هزار میلیارد ریالی در پی آتش سوزی در شرکت طبیعت


فرماندار زرندیه در تشریح آخرین وضعیت آتش سوزی در شرکت طبیعت از خسارت 50 هزار میلیارد ریالی به این شرکت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، سیامک سلیمانی دقایقی قبل در تشریح جدیدترین وضعیت آتش سوزی در شرکت طبیعت در شهرک صنعتی مامونیه گفت : آتشی که از حوالی ساعت 3:30 دقیقه بامداد امروز آغاز شده بود بخش هایی از کارخانه را دچار حادثه کرد که موجب خسارت سنگین به این مجموع شد .

  وی افزود : برآورد اولیه حاکی از آن است که خسارتی در حدود 50 هزار میلیارد ریال در پی این آتش سوزی رخ داده  و 50 الی 60 هزار متر مربع سالن مسقف هم دچار آسیب و دستگاه ها و ماشین آلات مربوط به بسته بندی و انبار نیز از بین رفته است .

  فرماندار زرندیه با اشاره به اینکه این حادثه فوتی نداشت گفت : در پی این حادثه فرمانده انتظامی زرندیه دچار حادثه شد که مراحل درمان وی بصورت سرپایی انجام گردید اما یکی دیگر از مصدومان این حادثه جهت ادامه درمان به بیمارستان اعزام شد .

  وی خاطرنشان کرد : آتش سوزی تحت کنترل است اما بدلیل نوع محصول و آتش زا بودن مواد موجود در کارخانه , اطفا کامل صورت نگرفته که نیروهای آتش نشانی در تلاش برای لکه گیری و اطفا کامل هستند.

فرماندار زرندیه با اشاره به اینکه از نخستین ساعات آتش سوزی درخواست نیروی کمکی به استان و شهرستان های همجوار ارسال شد گفت :


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 50 هزار میلیارد ریالی در پی آتش سوزی در شرکت طبیعت

خسارت 50 هزار میلیارد ریالی در پی آتش سوزی در شرکت طبیعت