مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-21سياسي

شهرداری دنبال کسب درآمدهای پایدار باشد


شهرداری باید به دنبال کسب درآمدهای پایدار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمود مسگریان صبح امروز در آیین تکریم و معارفه شهردار همدان اظهار کرد: شورای فعلی شهر همدان پیام آور امید و همدلی برای مردم فهیم و شهیدپرور این دیار است.

وی با اشاره به اینکه شورا متشکل از جوانان خلاق، خوشفکر و با انگیزه ترکیبی به وجود آورده که می تواند آینده روشن برای همدان رقم بزند گفت: هرچند وظیفه نظارت بر امور شهرداری است اما با توجه به وظایف تعریف شده در تمام امور شهر نظارت خواهد داشت.

رییس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید به اینکه شورای شهر از ابتدای کار فعالیت شبانه روزی داشته و برای انتخاب شهردار به عنوان اولین و مهمترین مسوولیت اقدام کرد عنوان کرد: طبق آیین نامه جدید تنها یک ماه برای انتخاب مهمترین مسوولیت فرصت داشتیم که طی فرایندی سید مسعود حسینی به وزارت کشور معرفی و بعد از یک دوره طولانی وزیر کشور به رای اعتماد توجه و ایشان را انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه وظیفه سنگینی بر عهده شهردار است و ما به عنوان نماینده مردم در شورا آنچه مطالبه مردم بوده را دنبال خواهیم کرد گفت: امروز شاهد پروژه های نیمه تمام هستیم که مسرانه به دنبال اجرای این پروژه ها که نماد کم کاری به خود گرفته، هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری دنبال کسب درآمدهای پایدار باشد

شهرداری دنبال کسب درآمدهای پایدار باشد