مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 16:402021-10-21ورزشي

دفتر مرکزی کمیته آنزان رزم کشور در دزفول افتتاح شد


دفتر مرکزی کمیته آنزان رزم کشور گفت: رشته های زیرمجموعه فدراسیون کنگ فو در دزفول به عنوان خاستگاه این سبک رزمی افتتاح شد.

- ، بنیانگذار سبک آنزان رزم در جهان عصر امروز پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح این دفتر که با حضور جمعی از مسئولان در باشگاه ورزشی شهدا برگزار شد، اظهار کرد: آنزان رزم از رشته های زیرمجموعه فدراسیون کنگ فو است که یک جایگاه بین المللی دارد.

ناصر طاهری مهر افزود: پیگیری برای ثبت این سبک رزمی از سال 1388 با حمایت های خادمعلی تهذیبی که در آن زمان رییس هیئت کنگ فو در خوزستان بود، آغاز شد و سرانجام در تاریخ 26 مهرماه 1389 در فدراسیون کنگ فوی کشور این رشته به ثبت رسید و اکنون جزو کمیته های بین المللی به شمار می آید.

وی با بیان اینکه چهار رشته در فدراسیون کنگ فو شامل آنزان رزم، گیلما، دوچوب سیستانی و کنگ فو توآ، جزو توآی جهانی هستند، گفت: اخیراً کشور زیمباوه به نمایندگی از قاره آفریقا طی یک نامه رسمی از ما برای آموزش این رشته در کشورهای قاره آفریقا دعوت به عمل آورده است .

بنیانگذار سبک آنزان رزم عنوان کرد: در تلاش هستیم تا در آینده نزدیک تورنمنت ملی و بین المللی آنزان رزم در شهرستان دزفول برگزار شود که این امر مستلزم همکاری مسئولان شهرستان، استان و کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر مرکزی کمیته آنزان رزم کشور در دزفول افتتاح شد

دفتر مرکزی کمیته آنزان رزم کشور در دزفول افتتاح شد