مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-22فرهنگي

در سوگ بانوی لالایی ها سکوت کنیم/ آغاز اندوهگین رویداد چهاردهم!


چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در حالی شامگاه پنجشنبه 29 مهر ماه در باغ موزه وزیری کرمان آغاز شد که درگذشت پروین بهمنی فضای روز اول را تحت تاثیر قرار داده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی مهر به کرمان، چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در حالی آغاز به کار کرد که دقایقی قبل از آیین افتتاحیه پروین بهمنی (بانوی لالایی ایران) از دنیا رفت و حال و هوای جشنواره را تحت تاثیر قرار داد.

محمدرضا علیزاده مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران را قرائت کرد.

محمدعلی مراتی دبیر چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی کرمان نیز در سخنانی گفت: متاسفانه دقایقی پیش بانوی لالایی ایران (پروین بهمنی) را از دست دادیم.

ما افتخار داشتیم در جشنواره چهاردهم از دامون شش بلوکی (پژوهشگر موسیقی قشقایی) فرزند زنده یاد پروین بهمنی در هیئت انتخاب جشنواره و در زمینه انتخاب آثار استفاده کنیم پس مطمئن هستم که روح پروین ناظر اجرای ماست.

وی با اشاره به موضوع جشنواره وحدت در کثرت موسیقایی اقوام ایران ادامه داد: جشنواره امسال با اجرای کرنا و نقاره قشقایی و با هنرنمایی استاد کریم نژاد آغاز می شود که این عزیزان با احترام با روح پروین بهمنی اجرایشان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سوگ بانوی لالایی ها سکوت کنیم/ آغاز اندوهگین رویداد چهاردهم!

در سوگ بانوی لالایی ها سکوت کنیم/ آغاز اندوهگین رویداد چهاردهم!