مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 04:352021-10-23اجتماعي

از واکسن های مناسب تا انجام تست PCR برای دانش آموزان واکسن نزده


 رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند گفت: دانش آموزانی که واکسن نزده اند، در هفته دو یا سه بار باید آزمایش pcr داده و با جواب منفی این تست می توانند سر کلاس درس حضور به عمل آورند.

- ایسنا/خراسان جنوبی  رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند گفت: دانش آموزانی که واکسن نزده اند، در هفته دو یا سه بار باید آزمایش pcr داده و با جواب منفی این تست می توانند سر کلاس درس حضور به عمل آورند.

مسعود ضیایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با شروع آموزش مدارس، یکی از دغدغه های والدین درباره دانش آموزان و نوجوانانی است که بیماری های خاص و زمینه ای دارد.

وی افزود: اولین شرط برای حضور در مدارس، واکسیناسیون است؛ رعایت پروتکل ها در مدارس، حداقل حضور و چکاپ و کنترل وضعیت جسمانی دانش آموزان از شرط های بازگشایی مدارس است.

این متخصص بیماری های عفونی ادامه داد: دانش آموزانی که واکسن نزده اند، در هفته دو یا سه بار باید آزمایش pcr داده و با جواب منفی این تست می توانند سر کلاس درس حضور به عمل آورند.

ضیایی افزود: واکسن فایزر و سینوفارم برای گروه سنی 12 تا 18 سال، در چندین کشور مانند چین، امارات و بحرین تزریق شده که نتایج مطلوبی را در پی داشته است و تاکنون عارضه ای در مورد آن گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از واکسن های مناسب تا انجام تست PCR برای دانش آموزان واکسن نزده

از واکسن های مناسب تا انجام تست PCR برای دانش آموزان واکسن نزده