مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 09:252021-10-23سياسي

اختلاف بین مسئولان لرستان دیگر بس است/ پیگیری جدی برای سد «معشوره»


نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اختلاف بین مسئولان استان دیگر بس است و باید برای توسعه لرستان یک دست باشند، - از پیگیری ویژه برای سد معشوره خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله احمد مبلغی امروز شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه توسعه، نقطه محوری لرستان است اظهار داشت: توسعه استان الان اساسی ترین مطلب و مطلوب برای جامعه لرستانی است، چیزی اساسی تر و فوری تر برای لرستان، فراتر از توسعه نیست.

برای توسعه لرستان کار جدی صورت نگرفته است وی با بیان اینکه باید اعتراف کرد که در راستای توسعه استان کار جدی صورت نگرفته، البته عوامل و اسبابی هم دارد عنوان کرد: بخشی از عوامل این توسعه نیافتگی، البته به خود مردم هم بر می گردد چرا که بعضی استان ها خوب توسعه پیدا کرده اند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: فقدان انسجام بین مسئولان، نبود مسئولی از خود استان، عدم پیگیری ها برای جذب بودجه، انتقال مشکلات و… به خود استان باز می گردد.

مبلغی با تاکید بر اینکه کنش گری اجتماعی و هر فعالیت اجتماعی معلول دو عنصر مطالبه گری و پاسخگویی است افزود: نوع مطالبات ما در استان، مطالبه جسته و گریخته بوده است، مطالبه جدی و اساسی نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف بین مسئولان لرستان دیگر بس است/ پیگیری جدی برای سد «معشوره»

اختلاف بین مسئولان لرستان دیگر بس است/ پیگیری جدی برای سد «معشوره»