مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-23سياسي

فتاح:پای محرومان و مستضعفان ایستاده ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز فتاح در مراسم افتتاح موزه خودرو های تاریخی که امروز برگزار شد گفت: این موزه می توانست 2 تا 3 ماه قبل هم افتتاح شود، - رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه پای محرومان و مستضعفان ایستاده ایم گفت: سود حاصل از موزه ها را برای مستضعفان هزینه میکنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز فتاح در مراسم افتتاح موزه خودرو های تاریخی که امروز برگزار شد گفت: این موزه می توانست 2 تا 3 ماه قبل هم افتتاح شود، اما به دلیل موج پنجم کرونا و رعایت پروتکل ها این اتفاق صورت نگرفت.

وی ادامه داد: البته به دنبال یک مناسبت خوب نیز بودیم که به این مناسبت رسیدیم و موزه را امروز افتتاح کردیم.

وی در خصوص رعایت استاندارد های بین المللی در نگهداری اشیا تاریخی و مرمت آن ها گفت: در پیگیری و انجام کارها، تمام مجوز های لازم را طبق ضوابط اخذ کردیم و تمامی این خودرو ها دارای اصل و نصب و شناسنامه هستند و به بهترین شیوه نگهداری شدند و این موزه در فضای 11 هزار متر مربعی احداث شده است.

رییس بنیاد مستضعفان گفت: بعضاً کارخانجات سازنده، پیشنهادات کلانی برای خرید این خودرو ها دادند، ولی ما به دلیل تاریخچه این خودرو ها و ارزش بالای آن ها برای ملت ایران، حاضر به این کار نشدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتاح:پای محرومان و مستضعفان ایستاده ایم

فتاح:پای محرومان و مستضعفان ایستاده ایم