مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:252021-10-23سياسي

حماسه آفرینی موکب داران در میزبانی از زائران حضرت رضا(ع)


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تقدیر از خدمات مردمی ارائه شده در دهه آخر ماه صفر امسال گفت: موکب داران بار دیگر در میزبانی از زائران حضرت رضا(ع) حماسه آفریدند.

- حماسه آفرینی موکب داران در میزبانی از زائران حضرت رضا(ع) ایسنا/خراسان رضوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تقدیر از خدمات مردمی ارائه شده در دهه آخر ماه صفر امسال گفت: موکب داران بار دیگر در میزبانی از زائران حضرت رضا(ع) حماسه آفریدند.

در آستانه سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، مراسم تجلیل از موکب داران دهه آخر ماه صفر با حضور تولیت آستان قدس رضوی، قائم مقام تولیت و جمعی از خادمان و موکب داران، در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

مالک رحمتی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به شرایط کرونایی کشور و محدودیت های سفر اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونایی جهان، امسال هم بسیاری از عاشقان و محبان امام حسین(ع) نتوانستند طبق سنت سال های قبل زائر پیاده اربعین باشند و دلتنگی مضاعف پیدا کردند، به همین دلیل پیش بینی می شد که به دلیل زرد شدن وضعیت کرونایی مشهد و بالا رفتن آمار واکسیناسیون در کشور، جمعی از مردم برای شرکت در عزاداری های آخر صفر، زائر مشهدالرضا(ع) شوند و دلتنگی هایشان را در این سفر زیارتی جبران کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه آفرینی موکب داران در میزبانی از زائران حضرت رضا(ع)

حماسه آفرینی موکب داران در میزبانی از زائران حضرت رضا(ع)