مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-24اقتصادي

یک دارابی کشاورز نمونه بین المللی در مصرف آب شد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب از معرفی یکی از کشاورزان این شهرستان، به عنوان کشاورز نمونه بین المللی در جشنواره کمیته بین المللی آبیاری و زهکشی watsave 2021 خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب از معرفی یکی از کشاورزان این شهرستان، به عنوان کشاورز نمونه بین المللی در جشنواره کمیته بین المللی آبیاری و زهکشی watsave 2021 خبر داد.

احمدرضا صالحی در گفت و گو با ایسنا گفت: کمیته بین المللی آبیاری و زهکشی هر ساله بر اساس آیتم های مشخص شده صرفه جویی مصرف آب، از بین کارشناسان و بهره برداران، افرادی را انتخاب می کند و بعد از بررسی و اعلام نظر نهایی، افراد منتخب به کمیسیون بین المللی آبیاری و زهکشی ICID، معرفی می شوند.

او افزود: امسال غلامرضا انصاری به نمایندگی از شرکت تعاونی پنبه کاران داراب در زمینه فناوری صرفه جوییانه در مصرف آب، که با حمایت و نظارت کارشناسان این مدیریت به ویژه اداره آب و خاک و امور فنی و زیر بنایی شهرستان و همچنین حمایت های سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، شناسایی و به کمسیون بین المللی آبیاری و زهکشی ICID، معرفی و از سوی این کمیسیون به عنوان کشاورز نمونه بین المللی انتخاب شد.

صالحی در ادامه اجرای طرح افزایش عملکرد گندم در نظام های تولید گندم بنیان با رویکرد کشاورزی حفاظتی و مدیریت بهم پیوسته آب و خاک را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دارابی کشاورز نمونه بین المللی در مصرف آب شد

یک دارابی کشاورز نمونه بین المللی در مصرف آب شد