مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 17:102021-10-24فرهنگي

چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان به کار خود پایان داد


چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به میزبانی استان کرمان امشب دوم آبان ماه به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این آیین اختتامیه این جشنواره گفت: برگزاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی در روزهای کرونایی باعث شادمانی و شور در کشور و استان کرمان شد و امشب کتاب چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به میزبانی استان کرمان بسته می شود.

وی از به کمال رسیدن جشنواره موسیقی نواحی باوجود فراز و فرودها، سخن گفت و افزود: به همت تعدادی از هنرمندان موسیقی نواحی در کشور، چراغ جشنواره در شرایط کرونا در دو سال گذشته خاموش نشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از حضور 70 هنرمند از سراسر کشور در چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی خبر داد و بیان کرد: جشنواره موسیقی نواحی هویت خود را از کرمان گرفته است و این آمادگی وجود دارد که دبیرخانه دائمی آن در استان کرمان باشد.

وی ادامه داد: این خواسته از سر احساسات نبوده و به دنبال تجربه برگزاری 14 دوره موسیقی نواحی و مطالبه عمومی مردم مهمان نواز استان کرمان است.

علیزاده گفت: با راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی ایران در استان کرمان می توان برنامه ریزی در این حوزه را بهتر انجام داد و باعث ارتقاء و کیفیت بخشی به جشنواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان به کار خود پایان داد

چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان به کار خود پایان داد