مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:102021-10-25بين الملل

رسانه کره شمالی گفتگوی پیشنهادی آمریکا-کره جنوبی را محکوم کرد


یکی از رسانه های کره شمالی، آمریکا را بابت پیشنهاد اخیرش در ایجاد گفتگوی کاری جدید با کره جنوبی مورد انتقاد قرار داد و واشنگتن را به اعمال فشار بیشتر بر پیونگ یانگ متهم کرد.

- یکی از رسانه های کره شمالی، آمریکا را بابت پیشنهاد اخیرش در ایجاد گفتگوی کاری جدید با کره جنوبی مورد انتقاد قرار داد و واشنگتن را به اعمال فشار بیشتر بر پیونگ یانگ متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، منابع مطلع کره شمالی گزارش کردند، آمریکا مساله ایجاد پلتفورم غیررسمی گفتگوها را در جریان مذاکرات دفاعی متحدان در ماه گذشته میلادی در سئول مطرح کرد و این در حالی صورت گرفته که واشنگتن به دنبال سوق دادن متحدان دموکراتیکش برای مقابله با تهاجم های رو به رشد چین است.

وبسایت خبری مائری کره شمالی مدعی شد که این پیشنهاد تلاشی دیگر از سوی آمریکا برای افزودن بر فشارها بر کره شمالی و پیشبرد ابتکارعمل سیاست منطقه ای آن است.

این وبسایت در مقاله ای نوشت: آمریکا به دنبال سرمایه گذاری بر گروه کاری دفاعی به منظور تشدید تمرکز و نفوذش بر بخش دفاعی کره جنوبی، اعمال فشار نظامی بر کره شمالی و تقویت استراتژی هند-پاسیفیک خود است.

این مقاله همچنین کره جنوبی را بابت مدنظر قرار دادن اجرای چنین گفتگوی دفاعی بر اساس چاپلوسی به شدت مورد انتقاد قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه کره شمالی گفتگوی پیشنهادی آمریکا-کره جنوبی را محکوم کرد

رسانه کره شمالی گفتگوی پیشنهادی آمریکا-کره جنوبی را محکوم کرد