مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:002021-10-25اجتماعي

آماده باش 44 پایگاه هلال احمر گیلان برای مقابله بحران های احتمالی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش های شدید در استان، گفت: 44 پایگاه امداد و نجات این جمعیت برای مقابله با بحران های احتمالی در حال آماده باش هستند.

- با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان گیلان، اظهار کرد: به همین منظور برای ارائه خدمات بهتر در زمان بروز بحران های احتمالی تمام کارکنان امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان گیلان در حال آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه همچنین هماهنگی لازم با ادارات مدیریت بحران شهرستان ها انجام شده است، گفت: در صورت بروز بحران و یا هر گونه حادثه ای این جمعیت از همه ظرفیت های امداد و نجات به ویژه توانمندی های هوایی استفاده می کند.

غلامی در ادامه با اشاره به اینکه پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر گیلان با یک فروند بالگرد و با گروه پرواز در حالت آماده باش قرار دارند، افزود: در صورت شرایط جوی مناسب، آماده پرواز برای پوشش امدادی در سطح استان و ارائه خدمات به مردم استان گیلان در صورت بروز حوادث هستند.

وی همچنین به آمادگی لجستیک جمعیت هلال احمر گیلان اشاره و با بیان اینکه از این ظرفیت ها در صورت بارش احتمالی برف و باران در برخی شهرستان ها استفاده می شود، گفت: جمعیت هلال احمر با 80 دستگاه انواع خودروی امدادی شامل آمبولانس کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 44 پایگاه هلال احمر گیلان برای مقابله بحران های احتمالی

آماده باش 44 پایگاه هلال احمر گیلان برای مقابله بحران های احتمالی