مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 08:052021-10-25سياسي

«ایستگاه آهنگ» در چهارمین رویداد میزان معماری برگزیده شد


مدیرعامل شرکت مترو تهران اعلام کرد: در چهارمین دوره رویداد «میزان معماری» ایستگاه آهنگ موفق به دریافت پلاک برنزی و گواهی نامه نشان کیفیت شد.

- مدیرعامل شرکت مترو تهران اعلام کرد: در چهارمین دوره رویداد میزان معماری ایستگاه آهنگ موفق به دریافت پلاک برنزی و گواهی نامه نشان کیفیت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی امام مدیر عامل شرکت مترو تهران گفت: تغییر نوع نگاه به شیوه معماری ایستگاه های خطوط مترو پایتخت، فرآیندی است که در سال های اخیر بیشتر مورد توجه متولیان امر قرارگرفته و آثار این نگرش نوین در میزان رضایتمندی شهروندان از شکل و فرم ایستگاه ها هویدا شده است.

وی با اعلام مطلب فوق افزود: در دید نخست به صنعت ساخت مترو تنها به عنوان یک سامانه انبوه بر پاک و سازگار با محیط زیست و جهت رفع دغدغه های حمل و نقلی شهروندان نگاه می شود.

اما این یک واقعیت است که حضور در این قبیل فضاهای شهری، از کیوسک ورودی گرفته تا راهروهای ارتباطی، سالن بلیت فروشی و سالن سوار و پیاده شدن مسافران، زمانی ولو اندک از اوقات مراجعان را به خود اختصاص داده و در این میان جلوه های بصری ایستگاه ها که در منظر و مرئای عمومی قرار دارد، تأثیری انکار ناپذیر در روحیه و محفوظات ضمیر ناخودآگاه شهروندان برجای خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایستگاه آهنگ» در چهارمین رویداد میزان معماری برگزیده شد

«ایستگاه آهنگ» در چهارمین رویداد میزان معماری برگزیده شد