مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:102021-10-25سياسي

امروز جوانانی توانمند و با استعدادتر از جوانان دوران دفاع مقدس داریم


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که تفکر غلط وجود دارد که می گوید جوانان دوران پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی الان دیگر وجود ندارند، - ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که تفکر غلط وجود دارد که می گوید جوانان دوران پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی الان دیگر وجود ندارند، گفت: ما امروز جوانانی حتی بهتر از این جوانان دیروز داریم.

درست است که طی این سال ها، ریزش های زیادی از این بابت داشتیم اما در مقابل، شاهد رویش جوانان بااستعداد و توانمندی هم بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در آیین افتتاح مسجد حضرت ولیعصر (عج) تبریز به مناسبت دهه وحدت، با اشاره به اهمیت مسجد در اسلام، گفت: این مسجد در روز ولایت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و سالروز میلاد امام صادق و از طرفی آستانه 18 ربیع الاول، آغاز ساخت مسجد النبی، افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در روز 16 ربیع الاول اولین نماز جمعه توسط پیامبر اکرم (ص) در مدینه اقامه شده و 18 ربیع الاول نیز اولین اقدام به ساخت مسجد النبی توسط پیامبر اکرم (ص) و همراهان ایشان انجام گرفته است.

وی با اشاره به روایت هایی در خصوص ثواب جابه جایی فرش های مسجد، افزود: بر اساس این روایات، اگر فردی چراغ مسجدی را روشن کند، تا زمانی که این چراغ روشن می ماند، فرشتگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز جوانانی توانمند و با استعدادتر از جوانان دوران دفاع مقدس داریم

امروز جوانانی توانمند و با استعدادتر از جوانان دوران دفاع مقدس داریم