مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-25فرهنگي

خرافات در شیراز جلوی دوربین رفت


تولید فیلم کوتاه خرافات به کارگردانی مهدی فلامرزی و تهیه کنندگی مهران جهاندیده با موضوع تقبیح اعتقاد به خرافات در جامعه، با بازی مهدی امینی خواه در شهر شیراز مقابل دوربین رفت.

- ایسنا/فارس تولید فیلم کوتاه "خرافات" به کارگردانی مهدی فلامرزی و تهیه کنندگی مهران جهاندیده با موضوع تقبیح اعتقاد به خرافات در جامعه، با بازی مهدی امینی خواه در شهر شیراز مقابل دوربین رفت.

کارگردان فیلم کوتاه خرافات، سه شنبه 3 آبان به خبرنگاران گفت: این اثر، به دنبال نکوهش تفکر یک قشر کوچک و خاص از جامعه است که با ارتکاب اعمال نسنجیده، نه تنها گرهی از زندگی خود باز نمی کنند بلکه گره موجود را کورتر خواهند کرد.

مهدی فلامرزی با بیان اینکه، همچنان برخی افراد در زیر ظاهر خردگرا، اشتیاق به پدیده های اسرارآمیز و خرافی وجود دارد و باید برای زدودن آن تلاش کنیم، گفت: در این پروژه، بیشتر از همکاران جوان و خوش آتیه استفاده شده است.

این کارگردان جوان، جنبه آموزشی این فیلم کوتاه را بسیار با اهمیت دانست و گفت: استفاده از، مهدی امینی خواه، به عنوان یک چهره باسابقه در سینما، تلاشی برای فراهم کردن زمینه استفاده افراد کم تجربه از سوابق و تجارب یک بازیگر حرفه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرافات در شیراز جلوی دوربین رفت

خرافات در شیراز جلوی دوربین رفت