مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:052021-10-25فرهنگي

برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع بازی و سرگرمی


کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایشگاه ماه آبان خود را به منتخب کتاب هایی با موضوع بازی و سرگرمی اختصاص داده است.

- کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایشگاه ماه آبان خود را به منتخب کتاب هایی با موضوع بازی و سرگرمی اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسن به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این نمایشگاه با عنوان یک قدم مورچه ای تا پایان آبان 1400، در روزهای اداری از 8 صبح تا 17 میزبان علاقه مندان به کتاب هایی با موضوع بازی و سرگرمی می شود.

بازی کنیم بخندیم و بازی ایرانی در جشن ایرانی هر دو به نویسندگی و گردآوری ناهید مهدوی اصل، بازی ها جورواجورند اثر شکوه قاسم نیا، یک دست هزار عروسک جادویی نوشته مهدی اسماعیلی، بازی های محلی ایرانی با گردآوری و تدوین فاطمه بدرطالعی، یک قدم مورچه ای به نویسندگی احمد اکبرپور، Games you make & play, Let’s play, Guess who haiku, JUEGOS para la primavera برخی از کتاب های به نمایش درآمده در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری است.

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک شامران، خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک 24 واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع بازی و سرگرمی

برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع بازی و سرگرمی