مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:202021-10-26اجتماعي

جاده های خاکی؛ دست اندازهای مسیر توسعه


با وجود نقش موثر روستاها در ایجاد توسعه، متاسفانه در سطح کشور به ویژه در استان کردستان این امر مغفول واقع شده و جاده های خاکی در واقع دست اندازهای موجود بر سر راه رسیدن به توسعه محسوب می شود.

- ایسنا/کردستان با وجود نقش موثر روستاها در ایجاد توسعه، متاسفانه در سطح کشور به ویژه در استان کردستان این امر مغفول واقع شده و جاده های خاکی در واقع دست اندازهای موجود بر سر راه رسیدن به توسعه محسوب می شود.

امروزه در جهان میزان توسعه یافتگی در بخش حمل ونقل یکی از معیارهای ارزیابی سطح توسعه کشورها محسوب می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان گفت: یکی از اولویت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان آسفالت راه های روستایی بالای 20 خانوار است.

مدرس گرجی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: باتوجه به این که میانگین راه های آسفالت روستایی کردستان از میانگین کشوری پایین تر است این امر نیازمند اقدامات جدی تری است.

وی عنوان کرد: طی یک سال و نیم گذشته بالغ بر 150 کیلومتر آسفالت راه های روستایی را انجام داده ایم و همچنین برنامه ریزی خاصی برای سال جاری در نظر گرفته شده است.

گرجی افزود: با توجه به اینکه زمینه توسعه در هر استان در سطح کشور بحث زیرساخت ها است، می توان گفت که یکی از این زیرساخت ها آسفالت راه های روستایی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های خاکی؛ دست اندازهای مسیر توسعه

جاده های خاکی؛ دست اندازهای مسیر توسعه