مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:102021-10-26فرهنگي

کارگردانان نمایش ها توجه چندانی به طراحی لباس ندارند


یک طراح لباس نمایش با بیان این که طراحان توانمندی در کشور ما فعالیت دارند، گفت: اغلب کارگردانان نمایش، به کار طراحی لباس چندان توجه ندارند در حالی که اگر توجه بیشتری به این حوزه انجام بگیرد و اتاق فکری متشکل از طراحان لباس برای نمایش ها تعبیه شود، - کارهای بسیار زیبایی دیده خواهد شد.

پوران بابازاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از حدود 25 سال گذشته در عرصه طراحی لباس گروه های نمایشی مختلف فعالیت دارم.

البسه گروه های هنری از شهرستان های مرند، تبریز، جلفا و .

، انواع تئاتر مهدکودک ها و جشنواره های مدارس را طراحی کرده و حتی یکسری طراحی های لباس بنده به جشنواره های خارج از کشور ارسال شده است.

وی که عنوان مقام برتر را در نخستین جشنواره سراسری تئاتر کودک باغچه بان در زمینه طراحی لباس کسب کرده است، افزود: تاکنون در بیش از 50 تئاتر جشنواره ای شرکت داشته و طراحی هایی از بنده در قالب گروه های نمایشی در جشنواره های کشور هندوستان، بلغارستان و ترکیه، جشنواره فجر و ارسباران مقام آورده اند.

وی ادامه داد: حدود شش سال پیش، نخستین نمایشگاه لباس های محلی را با هدف حفظ و احیای هویت دیرین خطه ی آذربایجان و معرفی آن به نسل جوان در استان برگزار کردم که استقبال بسیار خوبی از آن انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردانان نمایش ها توجه چندانی به طراحی لباس ندارند

کارگردانان نمایش ها توجه چندانی به طراحی لباس ندارند